niedziela, 5 kwietnia 2015

Wracam

  Ostatni raz, kiedy tu byłam, oznajmiłam, ze blog zostanie zawieszony, a teraz ogłaszam, że wracam. Do egzaminu zostało mi mało czasu, bo zleci jak z płatka i rozdziały będą pojawiać się częściej, regularniej. Zabiorę się za pisanie dla Was rozdziału, bo jest zaczęty, a trochę się pogubiłam. Może dodam go niedługo, kto wie. Oficjalnie będę tu po 23, ale po prostu mówię, że wracam.

 Mam nadzieję, że nie opuściliście mnie i powrócicie do czytania, bo po co blog bez czytelników.

Dziękuję za głosy w ankietach, komentarze i wyświetlenie, jesteście niesamowici :)


Wesołych Świąt wszystkim <3 Kocham Was

2 komentarze:

  1. Wesołych świąt. :) i powodzenia na egzaminie. ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się z tego cieszę! Wreszcie wracasz! ^^ Troszeczkę czekałam, ale mam nadzieję, że będzie warto. :)
    Pozostaje tylko czekać na kolejny rozdział. ;)
    PS. Powiedzenia na egzaminie! ^^

    OdpowiedzUsuń

CZYTASZ=KOMENTUJESZ=MOTYWUJESZ <3