niedziela, 1 marca 2015

Co dalej? ( przeczytaj )

 Dawno mnie tu nie było ( dokładnie chodzi o rozdziały). Rozdziału na razie nie ma i póki co nie będzie. Główną przyczyną jest brak czasu i dużo nauki. W tym roku szykują mi się egzaminy gimnazjalne. Bloga NA RAZIE   zawieszam. Mam nadzieję, że będziecie mnie dalej czytać. Wrócę niedługo obiecuję.
 Druga rzecz, to nowy blog. Myślałam o pisaniu nowych opowiadań dotyczących wymyślonych przeze mnie postacie, chyba, że bardzo chcielibyście postacie z Fioletowego serialu. Wszystko jest do ustalenia. Liczę na Was, więc napiszcie mi w komentarzu co sądzicie. Jeżeli nikt nie będzie czytał, to nie ma sensu, abym się fatygowała nie sądzicie? Wszystko jest w Waszych rękach.
 Bardzo Wam dziękuję za komentarze, odwiedziny i głosy w ankietach. Do zobaczenia niedługo :*

PS. Jak będę miała trochę czasu więcej, to na pewno jakiś rozdział tu wpadnie ;)
Kocham Was <3

8 komentarzy:

  1. My cb też kochamy. :) xD :D powiedzenia i duzo siły na naukę. I powodzenia na testach! !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawieszasz bloga bo nie masz na niego czasu
    A jeszcze w tym samaym poście mówisz, że będziesz prowadziła nowy blog i pisała opowiadania
    Ja też mam egzaminy i pełno nauki, ale jakoś na wszystko mam czas i się nie skarżę
    Dziwne, że ty go nie masz...
    Ale to nie dla mnie osądzać
    Proszę, takie jest moje zdanie

    L

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówię, że będę pisała nowego, ale to w tym czasie co wrócę na starego :)
      Nie skarżę się, tylko informuję, że na jakiś czas odchodzę. W szkole mam wysoki poziom i codziennie mam po 9 lekcji + korki. Może ty tak nie masz, każdy ma inaczej w szkole :)
      Miłego dni :)

      Usuń
    2. Słuchaj wiem jak się czujesz uczę się w szkole dwujęzycznej czyli dwa razy więcej lekcji
      Pieprzona historia całego świata, a potem jeszcze oddzielnie Litwy, to samo z geografią
      Plus do tego jeszcze pięć lekcji Polskiego i litewskiego, a potem...
      A choć kogo to obchodzi, ale wiedz, że nie ty jedna masz tragicznie w szkole

      Usuń
    3. Wcale nie powiedziałam, że ja jedna mam tragicznie w szkole. Po prostu źle zinterpretowałaś to co napisałam. Sama źle mnie oceniłaś i odebrałaś. Skoro też masz ciężko to widzisz dlaczego ja postanowiłam póki co zrezygnować i tyle :)

      Usuń
  3. Powodzenia w egzaminach. Wracaj szybko. Też Cię kochamy :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wracaj szybko kocham twój blog. Według mnie nie powinnaś pisać nowego bloga, już nie masz czasu na ten blog przez szkołę (rozumiem Cię doskonale), a co będzie jak pojawi się drugi blog? Ale to tylko moje skromne zdanie,zrób jak uważasz+Zapraszam di mnie:
    leonettanowahistoria.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj nie moge sie doczekać co bedzie w nastepnym rozdziale ;)
    Jaka bedzie reakcja Leona na Viole i dziecko przecież nawet nie wiedział że Violetta jest z nim w ciąży :)
    Czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń

CZYTASZ=KOMENTUJESZ=MOTYWUJESZ <3